Cari Something?

Saturday, May 09, 2009

#604


Sedar tak sedar, dah 604 kali saya membebel macam2 hal dalam ApaApaJe :P

Saya dan keluarga ada di PD.. Arif sudah tido lena.. kepenatan gamaknya main pasir di pantai.. ombak kuat betul hari ni.. angin, toksah cakap la.. saya yg dah er, sekian kilo ni pun rasa macam nak melayang..


oh ye.. saya dah selamat melepasi 12 minggu.. selera masih belum pulih.. mungkin milestone-nya perlu direvise sehingga ke 20 minggu.. Apa pun, sudah 3 bulan preggy, berat naik 1 kilo.. ada peningkatan la kan.. ingatkan turun.. mungkin sbb aiskrim + coklat :P

3 comments:

Ms Lola said...

CY!!!!! Bnyknya aku miss!

cysev3n said...

Ms L,
alah, less than 10 mins bley khatam punya.. kekeke..

Ms Lola said...

Mmg lah.. brp kerat je post kat main page ni... Nanti aku menuntut ilmu archive kat ko