Cari Something?

Jumaat, Mei 08, 2009

Mom's Award


Terima kasih kepada Umi Sufira yg cantik berseri atas award ini.. Saya sangat terharu.. semedang saya rasa masih jauh lagi untuk layak mendapatkan award ini..



Macam cantek plak kena terletak kat background blog saya.. hua hua hua..


Dengan ini, saya nak panjangkan award ini kepada

  1. MN
  2. Ms L
  3. cik iszan
  4. KNV
  5. cik Erna
  6. cik Efi
  7. MD
  8. cik Intan
  9. Sya
  10. cik Fid
  11. cik Rizza
  12. Madam Za
  13. k Laili (yg sudah lama tak nampak kelibatnya)

sila lah ambik dan tempek, ye?

4 ulasan:

rina berkata...

selamat hari ibu, CY

miz_eda berkata...

no 6 tu aku kan? ngeh ngeh lagi mau tanya

harus tayang award kat anak2 jugak nih..;)

Yan berkata...

rina san,
selamat hari ibu utk anda juga :)

Efi,
kau je laaaa sorang kawan aku nama lagu tu ok..

knv berkata...

mekasihhh.. ni akak nak tepek kat blog!