Cari Something?

Jumaat, Mei 15, 2009

Genting Jariku

Genting la jari nak angkut 2 kilo benda alah ni.. menapak ke Bukit Nanas sekian..




Picture taken from here.

Nasib baik rambutan setengah kilo dah slamat ada dlm perut.. sedap tak #4? sedapp? nanti ibu beli lagi next time.. ahaHAHahhahaAHha..

Firasat hamba menunjukkan kecenderungan balik ke arah Titiwangsa hari ni.. at least bley cop tempat duduk dalam LRT.. heeee..


Husaini dan abah Husaini sekalian, weekend ni.. kita kenduri mangga ye :)

5 ulasan:

Erna berkata...

sedapnya!! ni mesti hang borong kat pasar JRC ek! aku tak gi situ tadik..merempit naik monorel ke Berjaya hehe.. selamat bedal KK donuts :P

Yan berkata...

Buk E,
JRC tu apa ke benda? nama glam pasar tu ke? ofis kau dekat dengan monorel.. takpe la.. ha ha ha..

Mrs Noba berkata...

wah wah..mangga!!!!

suhainini berkata...

sy br kupas mempelam...teringat org2 yg pregnant..adakah mereka teringin...rupa2nya CY dah dapat yer...kalau tak, nak offer untuk anda..rumah sy banyak..my PIL bawak from kampung..

Yan berkata...

MN,
2 kilo, 6 biji = RM 5.. ok la dak.. ha ha ha..

cik suhainini,
saya mmg hantu mangga.. mmg turun kat Zeri ni ha.. btw, rumah kat mana? hihi