Cari Something?

Rabu, Mei 06, 2009

Have You Touch Someone's Life Today?

Malam tadi aku nangis bengkak2 mata.. bukan pasal sakit leher.. (its not beguk.. and I just get ubat sapu pasal doc nak avoid painkillers since I'm preggy).. and, yeah, I didnt get MC as well.. urghh!!



Eh, nangis pasal apa tadi? Pasal Eli Schruggs.. kah kah kah.. dalam Desperate Housewives.. betapa dia ni, seorang handyman je.. tp berjaya menyentuh hidup banyak orang in his own way.. syahdu mak OK!!



Agak-agak, dah berapa byk hidup orang yg kita sendiri berjaya sentuh/tinggalkan kesan dengan kehadiran diri kita dalam hidup orang tu? bermaknakah hidup yg kita jalani ini kalau kita takde orang lain di sekeliling utk sama2 menyemarakkan makna kehidupan itu sendiri..


Yeah, 99% (ke 90%?) kegembiraan kita adalah kelangsungan dari dalam diri, dan bukannya faktor persekitaran/orang lain.. TAPI, dalam kita yg hidup bermasyarakat ni, nak tak nak mmg la asik bercampur dengan orang je.. kan..



It was a simple episode.. tp aku rasa sebak gile + ngalir2 air mata sepanjang cite sejam tu berlangsung.. (40 minit je.. lain iklan :P) kot 2 jam, kena pakai spek itam la datang ofis hari ni.. Zeri tengok pun confuse.. alang2 nak snuggle kat ibu, dia baring jauh sket.. nak bagi space.. hihihihi..


Nota kaki: Nak tulis sinopsis, letih.. ye la, ada 5 watak utama kan.. kalau nak baca, klik je la kat sini...

7 ulasan:

miesyamomei berkata...

samalah saya CY... nak2 yang last skali... masa bree p betulkan rose kat atas keranda eli... ngalir airmata saya dibuatnya.

rina berkata...

CY saya komen yg atas tu. silap log in...

Yan berkata...

cik Rina,
mmg syahdu kan.. sampai sedu2.. ha ha ha..

ilhans family berkata...

cik yan..

mata dah ngantuk gagahkan juga nonton smpai abis..hehee
paling syahdu part lynette trtinggal baby dlam keta..trus teringat kesah kawan yg malang..

madamoiselleczar berkata...

hiks..aku begitu jua...tp the most yg mak syahdu..part lynette arrrr....
moralnyer, kalu dah pompuan tuh (especially mother la) ...mmg pompuan la jugak..tak kemana pon..cita2 menggunung langit pon...anak tetap segala2nya! huhuhuhu....more or less like a limitation gaks tuh :p

arina berkata...

hi yan!

i miss you!!

l i e y n berkata...

salam,
agak susah kita nak jadi orang yang diingati oleh orang lain kerana kebaikan...
memang sedih DH semalam...rasa nak tengok lagi esok