Cari Something?

Jumaat, Mei 29, 2009

Penang, Here We Come!


Pic credit to here.


This weekend, we are off to Penang :)

My BIL, is getting married to orang Bayan Lepas (ke, Bayan Baru?) kakak ipar kau ni mmg sengal Faiz.. tak dapat la nak tolong lagi dah.. :D


/bye

10 ulasan:

MommyDania berkata...

comelnya CY bye2..safe journey & enjoy!

Marisa berkata...

saya pula nak ke KL... kalau tak boleh kite berjumpa2an...
dah sampai penang.... pi mkn kat batu uban....(dia dkt dgn pengkalan maritim ke apa tah) kedai yg tgh2 tu.. sedap. tp kedai nurul seafood lg femes sbb byk artis skrg. tp skrg for me kedai yg tgh lg best.
pas tu boleh bwk 3 stooges pi toy museum

CY3.5 berkata...

MD,
kartun tu yg comel.. tuannya idak :P

cik Marisa,
thanks for the info.. kot sempat squeeze in dalam jadual yg ketat tu, syok jugak!

Ms Lola berkata...

Safe journey!

suhainini berkata...

kirim salam kat org kampung saya..hehe (sy org penang, ttp skrg tinggal di kl)

mamadanish berkata...

Umah (kampung) hamber kat bayan baru..tapi hamber sudah menetap di Kl skang ni..tapi stil balik penang gak..mknan best giler!!!

isz_3707 berkata...

waa bez, aku xpenah sampai penang, harap maklum

Zuhaini berkata...

best nya jalan-jalan... :)

take care ya!

madoct05 berkata...

salam cikyan....lama betul rasanya tk jenguk blog cikyan. Dgr2 dah tunggu no4 plak yer...saya pun lg 2 bulan nk meletup lg sorang.. sampai penang tu..dah dkt ngan kulim. Mail la... 0192205010

fauzi-maya berkata...

gi penang yan?..pesan beli pasembor sket..hehe ari ni aku bukak 2blog, 2-2 entry penang..