Cari Something?

Monday, May 04, 2009

Wallpaper Saya

Telah ditag oleh cik Intan.

Wallpaper PC kat ofis ni, gamba standard.. jadik nasib la kalau bosan gila kan.. ha ha ha..


1 - Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang. jangan tipu2 ek

Koser I nak tipu..


2) Bgtau nape anda suke wallpaper anda?
Sejuk mata memandang.. hua hua hua..

3) Tag 10 people..
Ni yg den lomah ni.. dah la hari ni keje buat tag je.. kita amik top 10 yg paling latest mengupdate blog as of now, ye?
  1. cik Mazlyna
  2. cik Hana from AnasAmani
  3. KNV yg tengah LOST
  4. Ms L yg bakal terbang
  5. Mommy Dania
  6. cik Zuhaini
  7. cik NozieYusof
  8. cik Intan (pulak..)
  9. cik ZetyZin
  10. puan Chan Lilian.

11 comments:

Hana said...

time kasih yan kerana mengetag saya...

Diver Mom said...

tq! :) tp saya rasa mcm saya da pernah buat.. tak pa la, saya adjust sikit tag tu nanti ya! tq! :)

ainie aziz said...

pencinta alam sekitar ropenya cik yan nih. haha!

cysev3n said...

cik Hana,
sama2 kasih.. hihihi..

cik Zuhaini,
adjust, jangan tak adjust :)

cik ainie,
bley la dikira begitu.. wahhh.. tp kalau PC ni nak dibuat bagai harta sendiri, mmg dah lama bertukar gamba tu..

IntanSham said...

apa pulok mak kena buat jugak?? hahahaaa....

i.s.z.a.n said...

walaupun aku bukan top comentator sejak ko gunakan blogger comment ni tapi aku tetap kecik ati sbb ko x tag aku, uwaaaaaaaa

Ms Lola said...

Wahhh... sejuk betullll

mamaDhea said...

CY,
sama laa wallpaper kita.. hihi..

cysev3n said...

cik Intan,
ketika entry ini ditulis, blog hang tersenarai dalam top 10 yg baru lepas update :P

cik isz,
sila lah baca kriteria aku tu.. kekeke.. dont worry, lepas ni mmg aku tag kau punyaa..

Ms L,
sejuk.. nyaman..

Sya,
calit lah kita.. ha ha ha..

knv said...

kahkahkah hampeh tul hang tau!

sama la screen kita.

nak kena buat gak ke?

apa kata hang buat on behalf akak?

kahkahkah!

:P

nozie yusof said...

oops!!!

kena uat jugak eh??

ok ok ok TQ