Cari Something?

Ahad, Jun 28, 2009

The Celebration

Amir's birthday celebration adalah sangat simple & sweet. Hadirin pun takat 6 adults dan adik beradik Amir sahaja.

Ibu beli kek butter dr kedai bakery kat PD yg ada figure spiderman kecik di atasnya. When later MOH pi pekan PD beli KFC.

Sampai time nk potong kek, atuk nyalakan lilin. Then sume org nyanyi2, dia lari. Bley? Malu sangat! Sudahnya Arif yg tiup lilin :p

Itu sajalah ceritanya.


5 ulasan:

MN berkata...

alalalaaaa...chomel.
amik gambar tak?

Ms Lola berkata...

Ko selalu tak sertakan gmbr...

isz_3707 berkata...

olololo comei..malu plak anak bujang ni.memang sepesen anak aku. tp kek org sibuk plak dia nak tlg tiup lilin tlg potong. Happy Birthday big boy :)

Azure berkata...

macam saya masa kecik2 dulu, malu nak potong kek besday sendiri. terpinga2 org duk nyanyi lagu besday,tp besday gurlnya lari...huhu

happy birthday to amir

CY3.5 berkata...

MN,
gambar takde.. pasallll.. Amir kata dia tak hensem dengan rambut baru..

Ms L,
mmg takde sapa amik nyahh..

cik isz,
yg tu aku tak pasti.. pasal besday Arif kitorang belum pernah potong2 kek lagi... hua hua hua..

cik Azure,
kami kecik2 mmg takde potong kek.. dengan anak2 ni la baru nak ajar..