Cari Something?

Friday, June 26, 2009

Gigih Part II

Lanjutan dari kegigihan saya, nampaknya process C&P URL comments dari Haloscan telah selesai.. TAPI, dok tengah pk plak dengan komen2 kat JS-Kit bedebah tu.. camne gayanya mak nak amik ni dik non..


As I'm typing this, saya sedang membuat percubaan berani-hidup (bukan berani mati) untuk mengimport komen2 dari JS-Kit yg telah dieksport dalam bentuk XML ke dalam blogspot ini.. dengan.....






dengan menggunakan feature import blog.. boleh? Ha ha ha.. import comments guna feature import blog, kau ni betul ke idak Yan?

Dan, dan.. dah ntah berapa minit berlalu, progress bar tu masih dok ulang-alik.. Ngeeee.. karang kalau jadik pape kat blog ni, ketahuilah, itu adalah hasil eksperimen berani-hidup yg saya jalankan :P


Oh ye, hasil bedah-siasat terhadap komen2 di Haloscan, mmg ramai yg saya kenal back in 2008.. cik Arnie, contohnya, menyapa saya dalam bulan Ramadhan tahun lepas kaedahnya.. tapi rasa macam dah kenal lama la pulak kannn.. oh well, how time flies!

Yg paling takley dilupakan ialah encik Baine, yg saya rasa satu2 nya blogger lelaki yg masih setia mengunjungi ApaApaJe since 2005, if i'm not mistaken.. Thanks Baine!


2 comments:

Ms Lola said...

Nanti hapdate!!

cysev3n said...

hapdate? tak jalan!! gile lama progress bar dok ulang alik.. mana aku nak cekau ntah komen2 kat JS-Kit tu..