Cari Something?

Selasa, Julai 14, 2009

Lari Dari Penjara

Finally, Prison Break dah abis.. Elok la abis.. karang tak tau nak lepaskan sapa plak dari penjara.. ahahAHhahahA..

Ayat cover syahdu :P


You'll be missed :P
Pic taken from here

7 ulasan:

mommysarah berkata...

habis dah? nie antara cerita yang aku takleh tengok. nanti adrenaline aku melompat macam hapa. lagik satu yang aku takleh tengok, citer Damages. stress woo...

CY3.5 berkata...

MS,
aku cite2 stress mmg tak berapa suka.. tapi terjebak jugak macam 24 :P

eZa berkata...

memang dah xde sambung ke eh PB nih? alahai.. sedih lak michael mati dh.. :( hehehe ;)

madamoiselleczar berkata...

aku emo betui ending kalu hero matey nih!!!! btw, aku frust la PB dah abihs....mak tak puas nyah :p

CY3.5 berkata...

eZa,
mastermind dah mati.. takde la kaedahnya.. heee..

Madam Za,
takde jalan lain dah ;P

MN berkata...

amboi amboi...jiwang betul ko dgn cerita ni nyah.

CY3.5 berkata...

MN,
eh, takde la jiwang.. biasa, biasa saja..