Cari Something?

Selasa, September 08, 2009

Angan-Angan Yang Musnah


Sapa ingat lagu Pelamin Anganku Musnah? Hahahaha.. tajuk takde kaitan.. tp rasanya lagu ni ada terjual dalam compilation album :P








Malam tadi berangan nak buat nasik goreng utk bersahur.. siap set jam 4.15am.. nasik dah siap² tanak dalam pkl 10pm..






Ye la sangattt.. tau² terjaga pkl 4.58am.. tak dapat jack! Apalagi, kejutkan si dia.. mintak dia buatkan sardin.. saya amik port bikin telur dadar..




Dah mula la ni.. makin lama makin terbabas.. jangan sampai tak bersahur terus, sudah.. mak tak tahannn..

12 ulasan:

Zuhaini berkata...

x pa la.. pagi esok la pula buat nasi goreng tu! ;)

nasib baik sempat sahur! ;)

honeylanz berkata...

iye semakin senang terbabas lak skrg nih!! huhuhu td pun sama :(

MommyDania berkata...

betul la CY. xblh terbabas. sy pun tak tahan.

Queenin Murni berkata...

erks!! patut la BTS berbau sardin pagi tadi!

u know what.. sy pon bersahur mkn sambal sardin+telur dadar pagi tadi..

tapi sambal sardin sy en suami dah masakkan kul 11pm semalam.. :P

psstt.. mmg tugas en suami ek kalau nak masak sardin?? hahah!

CY3.5 berkata...

cik Zuhaini,
tak tau la.. makin lama makin tak larat dah rasanya..

Has,
tu pun mujur terbangun.. buatnya dah 5.30? ngeee..

MD,
tu la pasal.. la ni makin mudah pedih² perut bagai..

QM,
calittt!! saya mmg tak pernah masak sardin.. si dia yg amik kontrak :P

ainie aziz berkata...

sardin n telur dadar tu pun dah cukup sodap dah. saya terbabas semalam, tp pukul 3 petang tengok bendera jepun sudah naik. ahahaha!

Sayang.Ibu berkata...

usahkan CY yg membawa perut, saya pun skang nih ala-ala malasnya nak bgn sahur..tp takut siang nanti supply susu x cukup..ku gagahkan jua... iskiskkk

mirah berkata...

saya pun makin kerap lambat sahur, pukul 5.30 baru nak start makan, nak minum 4 gelas air, mahu termuntah nanti.
Heheh ye lah sbb si kecik khadijah tu, tahu pulak dia nak bangun bf time sahur tu. Kalau sekejap takpe, ni lama pula. Tp kalau dah 5.3o dia takde tanda nak berhenti, saya angkut je lah turun dapur makan sekali.

Mama Adib berkata...

aku sahur sensorang ni beb makin ke laut rasanya nak bangun sahur

gagahkan diri ingatkan preggy je huhuhu

CY3.5 berkata...

cik ainie,
tak tau la.. balik² tu je menu sahur.. heee.. lama² lemauuu..

cik Intan,
bf lagi laaa cepat lapar nyah.. jangan sekali-kali kau tinggalkan sahur..

mirah,
5.30? kalau mak, mmg tercekik bagai.. hahaha.. mmg mencabar bf time bulan posa.. saya pun tak ingat camne saya survive masa puasa 2007.. dah la baru lepas pantang masa tu..

MAA,
ooOo.. adib tak join masa sahur ek.. kalau aku pun, harus tak tertelan..

Marisa berkata...

owh... pagi td saya bersahur nasi goreng kampung. mkn dgn kopok goreng.

tp.. hubby buatkan.... hehehe...

CY3.5 berkata...

Marisa,
heaven tu :D