Cari Something?

Rabu, September 16, 2009

Apa La Nak Jadi..


Duit raya tak pi tukar² lagi..



Apa yg malas sangat ntah..

13 ulasan:

Ms Lola berkata...

aku pun, nyah... aku ponnnnnnnn!!!! aku rasa, aku tukar hari jumaat nanti la

ar.nie berkata...

Saya ponnn!

Ntah2 ader lagi ke tidak laa duit baru utk ditukar nie ekk... Kuikuikui... :P

mamaDhea berkata...

sya baru tukar semlm ngan ofismate, hubby dia keje bank.. tp, duit singgit dah abissss.. dpt tukar duit 5 hinggit jek.. td dah call hubby soh pi carik gak duit singgit.. :D

mamaDhea berkata...

yg kelakar, buleh hubby lupa pasal duit raya tuk anak² sedara dia? eh, rasanya mmg tiap tahun dia lupa kot.. ahahaha..

honeylanz berkata...

dah siap dah ;)

yaya berkata...

saya dah lama hubby bagi duit raya sekebat suruh masuk dalam sampul, tapi saya biorkan aje,tak larat, kalau adam pandai masukan dah lama saya suruh...

p'na mama oja berkata...

sy dah lama oder kat member tukarkan.. sib baik ada member keja bnm...huhuhu

CY3.5 berkata...

Ms L,
aku pun rasa macam jumaat.. gile last minute..

cik arnie,
org kata RM5 takde kuar yg baru.. heee..

Sya,
pulak.. nasib la.. ramai org takde bonus.. singgit laku banget :P

Has,
mak jeles!

yaya,
meh la kita tolong masukkan.. singgit utk sampul, singgit utk saya.. singgit utk sampul, singgit utk saya :P

p-na,
bertuah la body.. hihihi..

Tanpa Nama berkata...

Wei, cpat tukar la long.. kat JB ni bank banyak yang dh takde.. merata pegi.. :(

Kalau ada pun duit besau2.. hehe

Tapi itulah, tukar bnyk pun, bg sampul raya ciput! :p

Ms Lola berkata...

cy, aku baru balik umah ni ha. TAK JUGAK singgah bank!!!

CY3.5 berkata...

Pit,
reserve tau RM5 tu!!

Ms L,
ah ko.. nak tunggu jumaat jugak kah? hahaha..

Abrahyn berkata...

telah berjaya tukar!!! tanpa mengambil nombor... : p

Tanpa Nama berkata...

Angah dah reserve.. hehehe.. :)