Cari Something?

Jumaat, September 04, 2009

Dia Sudah Mari




Ni je la duit raya den :P Bonus mmg takde punya.. heeee..

6 ulasan:

MN berkata...

aku pun dah sampai notice :)
(sengeh sampai ke telinga)

isz_3707 berkata...

aku bonus xde, duit nanang xde, apa pun xde, hutang banyakle uwaaaaa

CY3.5 berkata...

MN,
dalam seminggu lagi dapat la cek kan? aku pun dah lupa..

cik isz,
yg penting, kau dah ada tudung raya.. komen aku mmg tak relevan..

l i e y n berkata...

seronoknya....
amaun dia sama tak ngan sebulan gaji
tapi kalau dapat bonus best gak kan?

bila le aku nak dapek gak???

Abrahyn berkata...

i bonus takde, nanang pun baru 75 sen jek...huhuhu...

CY3.5 berkata...

lieyn,
kot sebulan gaji, baik mak tak keje dah.. hahaha..

abrahyn,
75sen tu adalah permulaan yg baik :)