Cari Something?

Friday, September 11, 2009

Yahoo! Mail Berwajah Baru


Still adapting.. blur² mata saya menengoknya.. Guess it's not Beta anymore?



Yg tak bestnya, page nak tengok email listing tu, dah penat² saya stretch sampai separuh skrin.. bila kita ke tab lain dalam browser, dan kembali ke tab yg menayangkan website Yahoo! Mail, dia dok tunjuk 2 email latest je.. hish.. tp ni percubaan dengan Google Chrome la.. tak pasti dengan browser lain macam Musang Berapi ka.. IE ka..

Chat window di dalam email juga adalah tidak begitu stabil.. Heeee..


encik Yahoo!, sila bagi link utk revert kepada Yahoo! Beta bley?

6 comments:

Mommy Harith Hannah said...

Saya pon tak suka lah yang baru nie. rasa malap jerr yahoo mail tue. Since semalam kan, ker kelmarin? Tp, yg pentingnya, TAK BEST! :(

Fid said...

saya pun tak layan dah yahoomail sampaikan beberu ni saya punya yahoo account telah diwarning sbb tak aktif!

cysev3n said...

cik arnie,
sejak awal minggu ni.. selasa ke rabu ntah.. hari ni my YM dalam email takley connect plak :(

Fid,
aku pun jarang guna.. just login gitu² ja & tengok update kawan² sekolah..

Ms Lola said...

Oh ye. Mesti hari ko dpt notification pasal secret question tu

cysev3n said...

Ms L,
tidak pulak lah aku teringat apa² pasal secret question..

Ms Lola said...

Oh ya? Aku pun baru je bukak yahoo sbb ada notification tu