Cari Something?

Tuesday, October 27, 2009

Little Did I Know


bahawasanya, setiap percubaan yg gagal, direkodkan, tidak kira dari tempoh selama mana.

All this while, saya sangkakan, hanya pada ketika itu, jam itu dan masa itu sahaja.








I'm talking about my M2U :P


Baru sekali silap, tau² kuar ayat, "abis daaa.. takley masuk.. akaun dah kena block.."


Kesannya, kalau pernah buat silap beberapa minggu lepas, kena flag 1, silap minggu lepas, flag lagi 1.. silap smalam, thats it. tp saya tak sure la 3 kali flag ke.. 5 kali flag..


Last time, saya tak payah ke ATM sbb saya masih ingat PIN utk M2U.. tp, disebabkan saya dah bertukar kepada kad ceri yg cantek manis itu, TERPAKSA la saya ke ATM.. yg mana, TAK SEMUA ATM bley accept ataupun boleh membaca cip kad cantek itu..



Oh well.

4 comments:

Anonymous said...

oh. mcm tu ke. jrg guna M2U

Ms Lola said...

aku tak pernah rekod brp kali aku gagal

mazlyna said...

3 kali salah jer....thn lepas punya pun dia kira...cukup jer 3 kali....dia block...tp tepon jer helpdesk..takyah gi ATM...;)

cysev3n said...

Has,
apo nak buek..

Ms L,
aku pun tak pernah.. tp terkezut sbb baru sekali salah, dah terus kena block..

mazlyna,
yep.. provided kita hafal PIN yg kita buh kat ATM.. my problem sbb kad ATM sudah bertukar.. so, WAJIB lah ke ATM jugak.. hinsh..