Cari Something?

Isnin, Oktober 19, 2009

Menyemak Sungguh




Iklan yg dok terpampang kat dalam Utusan Malaysia. Nak baca news pun payah.. bagak sangat sampai 1/3 skrin..

Dok tutup pun, kuar jugak.. apakah?

Dia tak paham bahasa mouse sayakah?

3 ulasan:

..owner of a lonely heart.. berkata...

Er..Yan..aku ingat aku je tak reti x guna mouse..mmg menyemak sesangatss..

isz_3707 berkata...

mungkin x la tu kot, try ko guna selain mouse cam tukul ke kapak, tgk dia paham x
lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

CY3.5 berkata...

Zura,
aku budget bila kita letak mouse kat "TUTUP" tu, dia makin menjadi-jadi..

cik isz,
dia ada gergaji letrik tu weii.. chainsaw massacre la plak jadiknya :P