Cari Something?

Rabu, Oktober 14, 2009

Nightmare on Twenty-Two Street


Sejak dua menjak ni, saya asik bermimpi yg saya dah bersalin.














Yg paling tak tahan, dalam mimpi tu siap terselit jugak pasal blog ni.. Kononnya, saya dah selamat bersalin, dan dengan bantuan WiFi di hospital, saya postkan berita






CY3.5 telah bertukar menjadi CY4.0.

More updates later.










Saya rasa, saya akan cuba postkan sedemikianlah bila tiba masanya.. satu² posting yg takley saya schedulekan :P eh, tapi bley Draft.. ngeee..

Nota kaki: Rasa macam Ultraman plak.. bertukar! Eh, ke.. Power Rangers? Ah.. pedulik!

11 ulasan:

Zety Zin berkata...

aha... ni memang blogger tegar sungguh ni. sampai termimpi2 you. :P

Ms Lola berkata...

AKu rasa "bertukar" tu Gaban kot... heh

honeylanz berkata...

blog sampai terselit dlm mimpi gak ;)

MommyDania berkata...

dh tak sabar sgt CY nih! hehehe

MommyDania berkata...

ohh...jgn lupa kasi backgroud draft tu pink, senang kitorang tau. hehe

CY3.5 berkata...

ZZ,
ngeee.. tp takat 2 baris tu je la..

Ms L,
cite Jepun byk sangat "bertukar"nya.. aku pun confuse..

Has,
update mau letak deh..

MD,
ya ampun.. kot update guna handset, takde maknanya nak setting² background :P

CiKaYu berkata...

jgn tukar hagemaru cukup lah cik yan ye! ada tengok tak kartun tu? take care ye cik yan.

~Yu.Es~ berkata...

hihi...memang blogger tegar..agak2 brapak komen tahniah dalam mimpi tuh?;)

CY3.5 berkata...

CiKaYu,
kalau kartun tu budak2 tak tengok, saya pun tak tau le kaedahnya..

US,
ha.. yg tu takde dalam mimpi.. ngeee..

MN berkata...

nyah..bertukar tu bukan gaban ke? setau aku ultraman & power rangers tarak...
ngeh ngeh ngeh!

CY3.5 berkata...

MN,
ngeee.. gaban la jawabnya :D