Cari Something?

Rabu, Oktober 14, 2009

Seumur Hidup Aku..


Ini yang pertama..

yada yada yada.. yadaaaaa yaaadayadayada..


No. I'm not talking about UK's lyrics.. apa ke nama lagu dia ntah.. Di sana menanti, di sini menunggu? kekeke..







I'm talking about my current weight.


Ya, buat kali pertama dalam sejarah pregnancy.. Berat saya mencecah angka 7 di depan.. weeee..


10 ulasan:

honeylanz berkata...

caya la. hebat tu. has 2nd pregnancy hampir nk cecah angka 7. 69.5kg ;)

rina berkata...

fuyoo ganas. saya dulu plg berat 63kg.

yaya berkata...

saya tak monitor lagi berat badan saya sejak preggie arituh.... apekah saya neh...

CY3.5 berkata...

Has,
69.5 ni masa last checkup.. hahaha..

rina-san,
my 1st born pun, cecah 65kg.. yg ni, uii.. tak tau la berapa no kat blakang 7 tu esok..

yaya,
alaa.. kita monitor pun sejak 2 menjak ni je.. tp sbb cecah 7 tu yg terkezut :P

Zety Zin berkata...

haha. mak kalo cecah angka 7 maknanya mak dah kurus. hohoho.

~saya yang gumuks~

MN berkata...

hehehe...:)

Ealyie berkata...

terer la hang CY,
da nak masuk 4, ini kali pertama..
aku da 2 kali nyah oiiii...ekekekek..;p

kaezrin berkata...

nampok gaya takde org boleh tanding angka 9 mcm saya erkkkk

CY3.5 berkata...

ZZ,
fuh! jadilah beratmu 7 di depan.. fuh!

MN,
letih noks.. nak turunkan balik..

cik ely,
harus very the tebabom 7 kali ni.. pasal ada lagi sebulan ni haaa..

cik elin,
saya tak dapat la.. (kot)

m@y berkata...

CY,
sama la kita..skrg dh 70kg,wallaweii..dh ala2 ayam katik dh la pendek muahahahah!!!