Cari Something?

Jumaat, Oktober 02, 2009

Saya Dah Terjangkit


Ya, saya pun dah terjangkit sama.







Bahaya sungguh virus dalam blogosphere ni.. kalau dalam istilah penyakit berjangkit, agak² cecah pandemik tak?



















Virus yg dimaksudkan




Tapi tak tau bila nak rasmi :P jangan jadik tukun, sudahhhh..

10 ulasan:

zailamohamad berkata...

hahahahaha..ni mesti terpengaruh ngan cik puan jua ni;p

honeylanz berkata...

saya pun! padahal katalog cosway tiap2 bln sampai. bila tgk kt blog org br tau kewujudan nye..heheheh

Zuhaini berkata...

oh.. beli pakai cosway.. di supermarket biasa x dak jual ke..?

Sayang.Ibu berkata...

bertambahlaa bilangan chef diva kat blogosphere nih...ahahhaaa

knv berkata...

hahahahahahahah! akak gak tak sempat nak beli hari tu. harus kucarik jugak yang lebih kurang disini!

bila dah rasmi tu silalah tepek gambau!

KS berkata...

guna tak guna belakang citer. yg penting ada! hehehe

tahniah! ;)

ainie aziz berkata...

haihhh...macam dah nak terjangkit sama je ni. huhuhuh!

Ms Lola berkata...

kah kah kah! adoiiii... tak terkata aku. pe lagi, buat pizza le pas ni kau....

CY3.5 berkata...

zaila,
ni sume start dengan Verde.. hihi..

Has,
kira bakal terjebak la ni?

Zuhaini,
tak pasti la tu..

cik Intan,
haaa.. diva la sangattt :P

k Ana,
si dia tak bagi la tempek gamba.. presentation adalah fail sama sekali.. ngeee..

KS,
macam dapat award plak rasanya.. hahaha..

cik ainie,
silalah terjangkit sama..

Ms L,
ada resepi?

Ms Lola berkata...

Eh, kan ada buku resipi pizza dia tu? Tak pun CD (tapi aku tak bukak lagi CD dia)