Cari Something?

Selasa, Oktober 06, 2009

Tiada Keputusan


Meeting antara pemaju & pembeli yg berlangsung hampir 3 jam, tidak membuahkan hasil.. walaupun bilangan yg ingin mendapatkan LAD berbanding yg setuju utk menerima free maintenance adalah KURANG (ye kurang.. ada jugak yg takmo duit kaedahnya :).. TETAPI value yg diwakili oleh mereka (yang bersetuju) tidak mencapai peratusan yg diperlukan.


Ke tribunal la gamaknya.

5 ulasan:

MN berkata...

good luck beb.

joegrimjow berkata...

ladang fb xpening

isz_3707 berkata...

mcm baca skrip buletin utama pulak aku rasa

Nur berkata...

ada juga yg x nk duit yer?peliks..maleh nk pjg citer kot..naik turun court ni mencabar keimanan juga tuh!

CY3.5 berkata...

MN,
aku tengah follow blog yg pembeli lain bikin..

joe,
i tak bley pi la dengan FB..

cik isz,
ada saja la kau.. hahaha.. selamat timbul bebeh!

Nur,
dengarnya yg takmo duit tu sbb depa beli unit yg baru.. so takde LAD bagai.. macam tak aci je rasa.. cite pasal LAD, org yg ada LAD je la yg bley undi.. betul tak?