Cari Something?

Isnin, November 02, 2009

Pagi Ini


si dia akan menghantar saya ke An-Nur utk sesi checkup yg kedua. Harap2 takde la lama macam hari tu.. ngee.. 9.30 am jejak klinik, 12.15 baru keluar :P


Then, akan ke Shamelin pulak.. rasanya ada kad kredit yg telah direnew menunggu saya di Pusat Pos Laju di sana.


Sayang korang,

7 ulasan:

MN berkata...

ko cuti ek? take care...tak lama jer lagi :)

fauzi-maya berkata...

berdebar dak yan? tunggu masa jek ni aa..

Ms Lola berkata...

Ampun la jugak masuk 9.30 keluar 12 lebih. Aku dulu, dari 8 lebih, keluar pukul 4 petang!!!! Mari kutussss aku

miz_eda berkata...

umang aih..amenda yang dibelek sampai nak dkt 3 jam dlm bilik doktor..boleh kejung dibuatnya :P

~Umi.Sufira~ berkata...

Mak doakan yang terbaik untuk Cik Yan!:)

Zuhaini berkata...

good luck! semoga semua berjalan lancar.. amin..

CY3.5 berkata...

MN,
aku mmg dah cuti terus :D

Maya,
perut aku asik meragam je nowdays :(

Ms L,
aku ni pun macam nak lemau.. doc Kham ada 2 org patient tengah bersalin ni haa..

Efi,
tu tempoh melahu dalam klinik la dey..

US,
thanks nyah..

Zuhaini,
terima kasih :)