Cari Something?

Khamis, November 05, 2009

Sedikit Weng

Kepala ada sedikit weng.. walaupun yg saya lakukan sekarang cuma

  1. mengadap MacBook si dia sambil menaip entry ni

  2. mengadap CSI kat TV.. CSI Vegas.. dos ke berapa ntah yg saya amik hari ni.

  3. menengok Husaini bertiga melenjan basikal yg hanya boleh membawa 2 orang saja pada satu masa.
Asyik duduk je.. makin kembang montot ni.. dah la berat pun macam kena pam-pam..

OK lah.. nak pi mandikan diorang.. pesta buih, here we come!

4 ulasan:

MN berkata...

pesta buih?? ahaha...ko pun berbuih la mulut menjerit2 kat husaini yer?

honeylanz berkata...

sambil menghitung hari la yea nih..

CY3.5 berkata...

MN,
mmg!! tenggelam sora aku dengan sorak sorai depa main air..

Has,
tu la.. by tmrrw, it should be anytime.. (kalau ikut past experience la)

kaezrin berkata...

saya dah pesat buih dah tadi