Cari Something?

Selasa, November 10, 2009

Tak Nak Potong


Ketika sedang bersantai di depan TV dengan Amir, tiba-tiba dia bersuara,

"Ibu, Amir tak nak jadi besar.."

"Kenapa?"

"Nanti bila dah besar, kena potong.. "


Huh? Sapa plak yang cerita pasal potong-potong dengan anak bujang beta ni.. ngeee..


"Kena potong la.. sume lelaki kena.."

"Tak nak.. sakit.."

Ibu bersalinkan Amir lagi sakit tau :P


11 ulasan:

Sayang.Ibu berkata...

kahkahkahhhhh... nih tengok iklan potong ke hape nih??/ :P

honeylanz berkata...

hahaha..kuat tul pengaruh iklan "otong..otong..otonggg ( versi aeiry la )

MommyDania berkata...

haha..jwpn CY tu mmg best!

~Umi.Sufira~ berkata...

Omak aih..payah jugak nak pshyco anak lelaki ni yer...nak kena bersedia gak ni even mak belum ada anak lelaki..ekeke...

Yanie berkata...

laaa...bley plak die pk cmtu eh...hu3

Marisa berkata...

ishh.... budak2 zaman skrg...

ainie aziz berkata...

jgn sampai sudah taknak potong dah le. hehehe!

Zety Zin berkata...

kalau tak potong takleh ada gelfren (ni saya dengar masa kecik2 dulu :D)

Ms Lola berkata...

potong je laaaaaaa

MN berkata...

hah, sama jer dgn aniq. tak nak potong. tapi bila tgk iklan potong tu, beriya pulak menyanyi!

CY3.5 berkata...

girls,
yg pasti bukan sbb iklan tu.. tp abah dia, FIL sume takde cite pun pasal benda ni.. tau2 dia yg upkan topik..