Cari Something?

Selasa, Disember 15, 2009

Have I Told You?

...lately that I love you...

Tetiba teringat pakcik Rod Stewart. Suara dia best kan? Kan? Though ada la kawan aku cakap bunyi suaranya macam banyak kahak. Hinsh.


Takde la. Nak cite pasal Amir (lagi). Kalau Azri, dia panggil Zeri, bley teka tak apa panggilan yg dia bagi kat Arissa?
















Teka, jangan tak teka.. Hee..

11 ulasan:

fiza berkata...

Arissa...amir panggil aris kot (^_^)

honeylanz berkata...

ariss?

m-i-o berkata...

errr. baby amir? :P

farah225 berkata...

echa???

~Umi.Sufira~ berkata...

Ressa? Aiseh dekat2 rossa pulak bunyinya:P

CY4.0 berkata...

girls,
amir panggil arissa, "adik manis".. heee.. sound familiar?

mrs noba berkata...

kah kah kah!!! adik manis???? confirm sweet talker besar nanti!

ainie aziz berkata...

"adik manis"?? mcm dalam cite upin ipin jee (mamak tu panggil si sally tu). haha!

Zety Zin berkata...

adik manis? hihihi. mak pun terus teringat cerita upin ipin tu.

honeylanz berkata...

so sweet la...

m-i-o berkata...

adik manis?! kahkahkah!

mak teringat mamat india kedai mamak tu je - sebelum kekantoian statusku sebagai ibu beranak satu :P