Cari Something?

Khamis, Disember 10, 2009

Hitam Manis

Hitam manis. Yang hitam manis. Pandang tak jemu. Pandang tak jemu. Ngee.

Terima kasihlah kepada tuan punya lagu dan lirik.

At least ada jugak la lagu untuk yg kulit itam manis mcm saya dan anak dara saya :P

15 ulasan:

honeylanz berkata...

cikyan blom dpt di cam sgt..tp anak dara mcm putih melepak la...

jua berkata...

'hitam gaya mutu keunggulan'

aku duk jawab gitu le bila ada orang tanya camne boleh bekenan kat suami aku.

Ms Lola berkata...

nak daro itam manis ke?

CY4.0 berkata...

Has,
kulit dia berubah-ubah.. ngeee.. tp nampak macam ikut kulit mak..

Jua,
aku plak terbalik kot nyah.. ngee..

Ms Lola,
pada hemat moyangnya, begitulah.. tp yg pasti bukanla putik melepak..

Mama Adib berkata...

walla anak teruna aku si hafiy pun kekadang ku nak nyanyi lagu tu keh keh

Mama Adib berkata...

chop tp kulit bb akan berubah2 kan

hafiy pun kejap cam cerah kejap kelam ha ha

tp apapun tak kisah la nyah janji sihat dan tak meragam

ainie aziz berkata...

hitam itu menawan! kan orang selalu kata camtu. hehe! tapi kalau putih melepak, ada plak yg tanya, betul ke ni anak ko? apsal putih sgt? byk tanya la plak kan. ngeeeee!

Zuhaini berkata...

alah, x pe, time kecik2 mmg gitu, nanti da besar putih melepak la nanti.. sebab saya tgk zeri putih, so ada kemungkinan arissa besar sikit nanti putih kot..

mommysarah berkata...

nyah, baby masa kecik memang gelap sikit. mcm syirah kalo nangis, dah ghupa arang...itammm jek. sebab masih merahkan...tapi makin lama makin cerah. hihihi...tu pengalaman aku lah...ngeeee

mommysarah berkata...

eh ehhh...kejamnya aku kata anak aku arang. ampunkan kami penunggu gua...

~Umi.Sufira~ berkata...

Hitam itu menawan..:P Sufia mak pon sesuwei ngan lagu tu...:)

CY4.0 berkata...

MAA,
tu lah. Aku ni tunggu masa nk jd panda je sbb dia suka qiamullail :P

cik ainie,
takat ni xde la tanya. Pandang lain mcm tu, ye. Hee

zuhaini,
anak2 mak mcm2 kaler kaedahnya. Haha

MS,
mmg kejam. Kekeke. 2-3bulan esok la br confirm gamaknya.

US,
kalau Arissa cerah, mak nyanyi sorang2 la.

atier berkata...

takpa.. pelan2 putih la tu.. hehe :)
tak sabagnya nk tgk arissa..
bila nk balik KL ibu oiii....

Zety Zin berkata...

lagu yang sesuai jugak dengan irma :)

hitam manis itu menawan apa. thats why En Abah menjadi pilihan :D

m-i-o berkata...

mak stuju bab kaler tu berubah2.

mcm anak mak dulu, masa aqiqah, ada jiran MIL cakap,

"mintak maafla ya makcik nak cakap, kulit dia ni memang ikut bapak dia ni"

kecik hati mak tau! terguris, terguris!

pastu bila anak mak dah setahun, kebetulan makcik tu dtg umah MIL masa kitorang balik, dia kata pulak,

"eh, dah besar ni jadi cerah pulak budak ni"

cehhhh. tu la - makcik tak perchaya ke anak sy hensemmmmm?!!

wakaka :P