Cari Something?

Selasa, Disember 01, 2009

Satu Jam di A&E

Bukan. Bukan A&E kat hospital. Ni A&E saloon kt JB.

Aku berkesempatan memanjakan diri di salon tempoh hari hasil hasutan adik perempuan aku. Haha.

Mcm biasa, mesti la ada sesi borak2 kan.

Keje mana?

KL.

Sepatah je aku jwb. I mmg anti social :p

Apa bikin sini?

I'm in confinement actually.

X semena-mena si pencuci rambut terkejut dan kelihatannya seperti terlompat ke belakang.

Haiya! Dlm pantang boleh cuci rambut meh?

Cannn.

X pasal2 je lps tu bercerita bagai nk rak. Haha. Adik aku siap kuar cite pasal breastfeeding lg.

Sejam di salon membolehkn aku dpt sedikit pengetahuan ttg cara org Cina berpantang :D Terasa mcm buat iklan 1Malaysia plak. :P

5 ulasan:

Marisa berkata...

menarik juga ye cuci rambut di saloon... at least tak de la basah badan kan?

MommyDania berkata...

kelas CY berpantang. aah..org cina 30 ari xblh cuci rambut. eee...busuk!

ainie aziz berkata...

sempat lagi pi salon tu. takdelah stress terperap je kat umah kan. sekali sekala manjakan diri, baru syok!

CY4.0 berkata...

Marisa,
geli2 jgk la time bilas. Sezuk.

MD,
selama ni x tau pun.

cik ainie,
destresskan body. Hehe. Siap suh massage lg.

:: vErde+hAzizi :: berkata...

tue la mase i operation haritu pon, ade this kakak mualaf chinese muslim dtg tlg tgk kan...mati2 die marah i mandi basuh rambut!