Cari Something?

Ahad, Januari 10, 2010

Anugerah Juara Lagu 24

Saban tahun aku rasa mcm tak pernah terlepas utk menonton AJL. Dulu2 acara ini dibuat pada hujung tahun. As a grand finale kaedahnya. Tapi la ni manjang terjah tahun baru.
Sejujurnya, aku xde ramalan. Walaupun penyanyi pujaan tahun 2009, Faizal Tahir, ada bertanding, tp aku tak familiar dgn lagu Bencinta (Benci tp Cinta gitu) beliau.
Yuna, pernah la dgr. Intro piano lagu Alyah mmg mengesankan. Yg lain? Ampun. Haha.

Eh, cukupla bebel :P

*******

Setelah 1 jam 10 minit AJL berlangsung, lagu PERGI by Aizat berjaya menyentap perasaan. Ada sesuatu di situ.

*******

Ooh. Yes. Yuna rules. Tak bley blah dgn piano kecik tu. Mana aku letak aku punya?

*******

I missed the very last part of FT's performance. Guess, tahun lepas punya lagi tebabom la bro.


Blogging in Twitter mode,
CY4.0

1 ulasan:

Sayang.Ibu berkata...

tawun nih byk lagu best2 laa nyahhh... mak pun susah nak agak saper leh jadi juara