Cari Something?

Jumaat, Februari 19, 2010

Five Point Five

Itulah berat Arissa sekarang. Bayangkan aku dukung dia dekat sejam masa pi JJ hari tu. Boleh jadi kental muscle2 yang ada :P

Tak tau la apa kes, tapi nampak sangat kalau dengan abah, atuk dan pakcik, ramah OK. Siap pejam2 mata time "berborak".

Breastfeeding wise, we are doing great so far. Alhamdulillah.

Anyway, lately dia ada kena heat rash. Bak kata doc, "duduk dalam aircond OK la ni.." which my neurons translated as "dok UK OK la ni". Ngaaa.


7 ulasan:

Zety Zin berkata...

Wah semangat! Berkat susu ibu. Bagus bagus.

Queenin Murni berkata...

erks? ekon vs UK?

ada korek telinga tak ni? ehheheh!

mast@work berkata...

pergh, ekon ngan uk tu cam sinonim ek..

CY4.0 berkata...

ZZ, alhamdulillah :)

QM, biasa.. dok korek pun nampak UK jugak :P

mast, sinonim sangat kaedahnya.. haha..

Sayang.Ibu berkata...

kalo UK bukan tuan puteri jer yg OK, permaisuri dan konco-konconya pun okehhhh jugak.. hahahahaa

MN berkata...

ke laut pemikiran ko beb! hahahha...
tapi apa salahnya...join kak non kat sana :)

knv berkata...

lai.. lai...lai!

berjiran lagik best. buleh tukau2 lauk! :P