Cari Something?

Selasa, Februari 23, 2010

The Magic Number

Seems like 111,111 is approaching :)

Macam biasa, sapa yang dapat hantar screenshot TERPANTAS ke azelina (AT) gmail (DOT) com, aku akan bagi topup RM30. Haha.. tak abis2 dengan topup.. macam tokey prepaid la plak kaedahnya.

Kalau tak pakai prepaid, dapat RM30 dalam akaun je la kaedahnya.. OK?

So, let me have the screenshot :D

9 ulasan:

KS berkata...

alamak alamak.. skang byk guna hp camne nak capture screenshot ya???

ke ada cara tapi i yg tatau??

btw, kata ganti nama dah tukar kepada aku ya? mesra dan sempoi gituuu hehhe ;)

CY4.0 berkata...

KS,
i dont know howto either.. haha.. yeah, back to "aku".. b4 this mmg "aku".. ntah apa kes jadik "saya".. ngaaa..

anin berkata...

x jmp la kat mane nk tgk

~ As ~ berkata...

tadi masuk 110,888
sekarang 110,912
hahaha

CY4.0 berkata...

anin,
ada kat sidebar paling kanan..

~As~
slow je trafik.. kekeke.. kita tulis terpantas sbb dia capture visitor yang unik je.. kot dah datang 2-3 kali, no tak gerak..

lailasani berkata...

adeihhh... kampeni ku block pulakkkk bende bilangan itu,....
melepas lagikk prepaid... hahaha..
**giler nk topup free je kejenya.. hehehe

honeylanz berkata...

hehhe..harap has bertuah lg sekali ;)

anin berkata...

saya mail

Zety Zin berkata...

adeh. melepas. :) 111,118 sudah.