Cari Something?

Tuesday, October 05, 2010

Selasa

Apa khabar anda yang membaca entry ini? Hee. It've been quite some time huh. Hows raya? Haha. Dah nak abis raya baru nak tanya. Apa daa..

So, whats new with me? Well, as I'm typing this, tengah baring atas katil. PC tengah tayang UP untuk kesekian kalinya untuk tatapan Zeri. (Mak nangis OK, tengok UP). NaniNani landing baik punya kat perut ibu dia.

Malam tadi, aku keluar dengan adik aku pi MV & Gardens. Si dia rela menjaga Zeri & NaniNani. Misi aku berjaya, misi adik aku gagal, segagalnya. Haha. Dah merata dia cari tapi sume tempat kata sold out. Aku racun amik 2nd choice, taknak. Rasakan.

Oh, anyway, kami bakalan menetap di Keramat kelak. Anak2 juga, insya-ALLAH akan bersekolah di mana aku bersekolah dulu. Been staying in Bdr Tasik Selatan for good 9 years. Perhaps tempat ini akan jadi super busy bila ITT dah operate nanti.

Till then, friends.

6 comments:

Ealyie said...

CY!!!!!!!

lama betul hang bertapa aa??? :)

Unknown said...

akhirnya ada jugak updates dari CY :)

JuE said...

oit.. shopping apa... hehehe... aku br blk kursus.. kalu bukan kt kajang mmg dh lama aku sampai umah ko...

my said...

keramat? jauhnya!!

i pray the best for you :)

-m-i-o-

Anonymous said...

babe!!! pindah Keramat??! selamat mengadaptasi ditmpt baru! btw, tmpt lama hang pon kan? hihihi

p/s: aku sukak...hari ni dlm sejarah aku dpt msk blog hang ni weih!!! hihihihi

Queenin Murni said...

ala.. keramat pon busy gak.. jgn la tinggalkan sy di bts ni... huhuhuhuhu!