Cari Something?

Thursday, July 19, 2012

Ramadhan Datang Lagi

Yep, Sabtu ni kita bakal berpuasa lagi.. semoga kita semua sempat bertemu dengan Ramadhan kali ini dan mengharunginya sampai ke hujung..

This is not my first time being heavily and overweight  mengadap Ramadhan.. in fact, my #2 lahir masa Syawal ke-4.. tapi tu la, dulu umur 20+.. la ni dah 30+.. hahaha.. banyak beza tu.. semoga ALLAH beri kekuatan nak mengadap anak-anak yang ke hulu ke hilir ke sekolah.. dan tak lupa juga yang ada dok ke hulu ke hilir di dalam rumah.

Yang penting, sahur tak boleh miss. Bajet bangun 4.15am sempat la kot.. since imsak pun dah lambat.. menu pun belum habis pikir ni.. ada 6 orang, selera macam-macam. Ada yang suka sup, ada yang tidak.. ada yang boleh makan pedas, ada yang tak tahan.. Nak masak 2-3 lauk memang kena pikir 2-3 kali.. kudrat terhad kaedahnya..

One thing for sure, meriah la timeline dengan gambar-gambar juadah kawan-kawan nanti.. Aku ni belum pasti boleh join meriahkan suasana ke idak. Silap2 tapau manjang. Huahuahua..

Apapun, selamat menyambut Ramadhan.. Mintak ampun atas segala salah silap sepanjang korang follow blog ni.. Take care :)

No comments: