Cari Something?

Khamis, Januari 17, 2013

Duit Turun Dari Langit

lah sangat...



Sejak semalam dah ada kawan-kawan yang post status bergambar tentang RM100 yang gov bagi untuk budak-budak sekolah.. Apa nama penuhnya tu - Bantuan Awal Khas Persekolahan. Gitu. Anak-anak aku baru je bawak balik surat. Hahaha. Insya-ALLAH Isnin depan baru boleh pi amik.

Bapak banyak benda nak kena bawak. IC sapa yang claim, Surat Beranak Asal budak. Tak lupa juga surat edaran. Tak cukup kalu, tak dapat la gamaknya.



Tengok alamat sekolah anak aku ni ada sedikit pelik. Hulu Kelang, Selangor. {POSKOD} Kuala Lumpur. Tapi 1st Feb tak cuti ya. Konflik betul la kat situ. Dah la jatuh Jumaat. Gedik sungguh laaaa nak dapat long weekend.


Agak-agak diorang bagi cuti tak 25/1 ni?

3 ulasan:

FAM berkata...

sek anak aku, alamat KL. tp apa je cuti KL/Selangor, sek dia cuti. hahaha ngelat betul diorg ni ;p

M@y berkata...

nape susah sgt kena bawak surat beranak bagai? skolah2 kat sini dtg just tulis nama penjaga dlm borang ngan tunjuk IC setel..kalo betul nak bagi nape la nak wat bg susah? haiihh..

cysev3n berkata...

fatin,
ok, aku jeles! haha

m@y,
ntah la. tak paham gue. anak member sekolah kat bangi pun kena bawak birth cert.