Cari Something?

Wednesday, February 27, 2013

180 Hari

6 bulan dah anak dara bongsu ni. Aku rasa bongsu la dah.. Haha.

Means, aku boleh tamatkan sesi exclusive breastfeeding ni at anytime now. Hari tu beria sangat rupa macam nak makan kan? Sekarang ni macam tak. Kita tunggu je la awak ready ye. Ibu pun rajinnnn sangat nak masak-masak ni.

Means, aku juga dah nak start berhati-hati di jalan raya. LAM period has ended. Vavavava.

Nisa dah sibuk merayau dah la ni. Sekejapan je dah sampai dapur. Hari tu kalau aku biarkan, boleh masuk ke bilir air gamaknya. Duduk belum reti.

By the way, aku rasa, dia nak tumbuh gigi. Heeeee. Jari asyik le masuk mulut. Pastu meleleh ailio. Nama aku nak merasa gusi dia, idak la sekali. Dia juga dah mula mengetap. Rasa nak terkenc sebab aku tak expect langsung time tu.


Akhir kata,




No comments: