Cari Something?

Isnin, Februari 25, 2013

I Guess It's Official

that #3 dah berhenti susu botol fully.

Dia dah takde tanya-tanya. Dan dia tidak lah juga minum susu guna mug. Nampak gaya aku kena google resipi yang menggunakan susu tepung. Hahaha. Dah la paket tu baru bukak hari tu. Hai hai haii.. Tak pun, bancuh je la bagi kucing belakang rumah minum.


Tak sangka pulak mudah transisinya. Alhamdulillah. Apa pun, kami tak berani lagi nak buang botol tu. Just. In. Case. Buatnya tengah-tengah malam dia buat peel, mana ekau nak cokau yo.


Untuk kawan-kawan yang masih sedang berusaha memberhentikan minum susu thru botol, aku harap korang dipermudahkan. Aamiin. Aku tak ada petua nak share..



3 ulasan:

Has berkata...

ery masih berbotol susu lagi. biasa pagi n mlm sblm tido je... next yr dah darjah 1 :)

lia berkata...

mudah lak erk putus botol?

sy xde pengalaman sbb anak bujang x minum botol sejak 18bulan... susu pon minum dlm mug

cysev3n berkata...

Has,
yg tu sama dengan #2. Haha. Dah darjah 1 pun berbotol lagi. dia la yg paling lama antara semua adik beradik takat ni.

lia,
2-3 kali percubaan jugak dengan muka cebik2 sebak. tau2 okay je.