Cari Something?

Friday, February 01, 2013

Pink Overdose

Penantian sudah berakhir semalam. Masa aku tengah buat biskut dahlia kat dapur, diorang sampai. Biskut ke mana, baju yang ditelek dulu. Kahkahkah.

Ini adalah first time untuk aku beli baju anak-anak dari US. Rembatan kali ini berkisar tentang anak-anak perempuan saja ya. Beria aku beli 2 size - untuk NaniNani & Nisa, boleh NaniNani pakai hat yang Nisa punya? Keciknya la hai body anak dara sorang ni. Aku nak let go aka jual, tak dapat permission. Dia suruh simpan saja sampai budak ni boleh pakai. Bajet bila tau? Bila NaniNani dah 7 tahun. Hahaha. Sabar je la aku.






Same goes to legging yang belang-belang tu. Wuwuwuwuwu.




Anyway, sapa yang berminat nak join membelah poket, let me know. Takpun, bila ada sale, aku roger kat sini.

2 comments:

mirah said...

nak jugak hihi

cysev3n said...

mirah,
boleh ja. skarang gymboree.com ada sale :) baru launch smalam.