Cari Something?

Monday, March 18, 2013

Nak Balik Kampung, Tapi...

Anak bujang no2 ada exam di KAFA hari ni. Member relaks je. Semalam elok je main game. -____-

Anyway, cuti sekolah is just around the corner. Rasa nak balik JB. Aku pun tak ingat bila last balik. CNY hari tu pun tak balik. Tak larat la nak tempuh jam. Macam aku yang drive. Hahahaha. Tapi, Azri tak cuti dengarnya. Sekolah macam biasa.  Cuti panjang 5 minggu bulan Nov-Disember tu pun amik 2 minggu je last year. Cikgu, tak penat ke cikgu.. saya yang dengar cikgu kerja tak berhenti ni pun penat.

Ni pun dah berapa weekend diorang sibuk sana sini. Moga ALLAH berkati & redhai segala usaha cikgu. Insya-ALLAH, malam ni Azri tidur dengan cikgu lagi. But yet to be confirmed.

Camne gaya aku nak cilok anak aku untuk balik JB camni? Ponteng 2-3 hari boleh tak cikgu? Saya balik kejapppppp je.


No comments: