Cari Something?

Friday, March 01, 2013

Thank You Astro

So, last few days, on Feb 26th, to be exact, masa nak tengok TV, dah on suis astro decoder, member tetap tak nyala. Aku tukar plug lain, try lagi. Tak nyala. 2-3 kali tukar, tetapp lah macam tu.

Dah 2 kali macam ni. Last time lepas rest ntah berapa jam, baru dia OK. Kali ni, aku tak tunggu dah. Hahaha. Terus aku tweet kat @astroonline

hi, astro beyond decoded died on us. may i know how much it costs to replace it?

Agagagaga.. Pastu diorang suh DM account number. Pastu diorang call. Vah, sangat pantas okay. Maka, katanya, diorang akan replace between 5-7 hari bekerja. For FREE. Haha. I like.

Sangap2 petang tu, aku try balik, eh boleh pulakkk. Camne nih. Haha. Nasib le. Aku serius tak tau apa problemnya.

So petang semalam dapat call dari astro installer. Kata nak datang. Aku mintak datang pepetang time husband ada. So he did. Around 6.30+ gitu dia dah ada depan rumah.

Before 7pm dia dah siap settle semua. Pantas.


Pagi ni aku DM balik astro kata semua dah settle.


Thank you Astro. Thank you for your fast action. I have a nice experience dealing with you.

No comments: