Cari Something?

Isnin, Mei 27, 2013

On The Road - Port Dickson - Kulim - Kuala Lumpur

Amik kau. 12+ jam atas jalan sudahnya. 8.30 pagi gerak dari Port Dickson, 9.20pm sampai depan rumah KL. Lost count berapa kali Nisa tidur, bangun, tidur.

Syukurlah dia takde meragam nangis-nangis. Cuma masa dah hujung-hujung tu, dia bising jugak la nak tidur pusing sana sini tak lepas. Dah atas pangku aku, camne nak berpusing-pusing? Bukan atas katil.


So, selamat pengantin baru untuk sahabat - Zura. Tak sampai sejam lepak kat kenduri pun. Dapat jumpa sorang je kawan lama. Yang lain-lain tak sempat sebab bajetnya sampai 1.30pm kat dewan, tapi..... ye lah, kita rancang je kan. 2.10pm baru jejak. Kawan-kawan yang tunggu pun dah tak daya nak tunggu. Apapun, thank you korang sebab sudi tunggu.

Macam biasa, takde gambar. Hahaha. Mujurlah jugak. Berlengas kot muka aku. Dengan dukung anak lagi. Serabai.

Tiada ulasan: