Cari Something?

Isnin, Julai 15, 2013

6 Ramadhan

Pejam celik pejam celik, dah nak dekat seminggu Ramadhan menjengah.

Semoga ibadah kita lebih baik la dari tahun-tahun sebelumnya. Moga ini juga bukan Ramadhan yang terakhir.

Aku dah tak tau nak diapakan dengan blog ni benarnya. Makin takde bahan nak ditulis :P Tapi semedang tengah ada income passive tengah berjalan - i.e iklan tu, gini je la blog aku kaedahnya.

Moga posting-posting lepas tu ada yang dapat bagi manfaat ya?

Selamat berpuasa & maaf zahir batin!

1 ulasan:

syalinda johari berkata...

kak yan dan family...selamat berpuasa....dan moga semuanya sihat2