Cari Something?

Rabu, Oktober 23, 2013

Victoria Sandwich Cake vs Orange Cake

Tengah browse FB, anakanda ternampak gambar IG Victoria Sandwich Cake yang kawan share.

Dia tunjuk thumbs up.

Eh, mak kau belum pernah buat lagi kek ni. Hahahaha. Adakah ini petanda aku kena buat kek ni? Oven kecik, nak bakar 2 loyang tak tau la berapa lama nak amik masa. Alasan. Jem pun takde. Eh, banyak alasan.

Tapi buah oren ada banyak. Hari tu tengah sawan makan oren kat rumah ni. Asal habis, beli. Asal habis, beli. Sekarang ada 5 biji tak luak-luak. Nak buat jus ke, nak buat kek?


Jus? Kek? Jus? Kek?

Carrot pun ada. Another minum petang session with carrot cake is nice to think of. aye?

Ya, bahan memang ada. Rajin tu je yang tak berapa nak ada.

Kita tengoklah apa yang akan terjadi.

Tiada ulasan: