Cari Something?

Khamis, Oktober 24, 2013

Pemulangan Buku Teks Bermula

Sekolah anak aku dah bagi surat.

Semua batch nampaknya hantar by this week. Buku sekolah tahun depan akan mula dapat awal November nanti.


Maka bermula la operasi semak menyemak. Mana yang tertanggal pembalut nak kena repair. Mana yang takde pembalut, hmmmm. Yang darjah 2 aku paham la sebab dah ada orang guna sebelum. Yang darjah 3 tu, ya ALLAH. Ada certain buku macam tak berguna dek pandai nya jaga. Ada certain buku macamkan dah guna 2-3 tahun.


Dalam surat ada bagitau, kalau tak balut, etc etc kena ganti. Sengih-sengih anak-anak bujang. Mentang-mentang rajin kumpul duit belanja sekolah, aku suruh je guna duit tu kalau kena ganti. Diktator much? Hahahahaha.


Tiada ulasan: