Cari Something?

Tuesday, September 02, 2014

Idea Untuk Bilik Anak-Anak Bujang

Untuk yang belum tau, aku ada 3 orang anak bujang. dan 2 anak dara (buat masa ini). As of now, 2 anak bujang dah tidur sendiri. Yang lain masih menempek kat bilik ibu & abah. Boleh bayangkan tak betapa crampnya bilik aku? LOL




So, untuk menempatkan anak bujang ketiga di bilik sendiri ataupun bilik abang-abangnya, haruslah menggembleng idea. Takkan nak suh bersempit-sempit kat katil queen. Nak beli double decker / bunk bed, kata taknak panjat-panjat. Nanti dah besar pun nak panjat-panjat. Gitu. Ntahlah, aku kecik-kecik dulu OK je guna double decker. Sampai teenager somemore.

So, aku pun google. HOW TO ARRANGE 3 SINGLE BEDS.

Yang keluar - dorm layout. Kelakarnyaaaaa. Hahaha. Dah memang rupa dorm pun cara-cara menyusunnya. Dengan nak letak meja nak buat homework bagai. Dengan almari bajunya. Ya ALLAH. Memang macam dorm! Dah la nak bagi selesa, kena ada 2 atau 3 kaki clearance bagi setiap katil. Peh, dah besar mana pulak bilik ni sudahnya?

Anyway, ni antara idea-idea yang sempat aku C&P hasil google. Semoga ada yang menjadi kenyataan. Amiin.


Cantek kan. Anak-anak perempuan seswai sangat.



Yang ni nampak macam doable. LIKE!
 


No comments: