Cari Something?

Wednesday, October 01, 2014

A Wedding, A Bicycle and Qurban

Sedar tak sedar, hampir sebulan blog ni terbiar. Apapun, alhamdulillah, stat pengunjung dok tang tu jugak walaupun tak ada update baru. Aku harap apa saja yang aku tulis atau kongsikan kat sini boleh memberi manfaat pada yang datang ke sini.

Sahabat aku dah selamat pun jadi isteri orang. Apa lagi nak cerita? Nothing new. Same ol, same ol. Same routine yada yada yada. Cuma aku ada buat sedikit job coding. Merasa la keluar kejap dari rutin yang sama. Merasa ALIVE gitu. Terasa sel-sel otak berhubung. The joy when your code is actually works. The joy that only programmers can understand. Tapi nama nak kerja balik, we'll see. We'll see.

On the other note, aku ada basikal :) Boleh la bawak-bawak bersenam sedikit sebanyak. Pi kedai beli roti dan aiskrim. Aiskrim!!! Senam apa ke bendanya hoi! Tapi semedang area nak pi kedai tu agak mendaki, maka worth it la hendaknya. Hahaha. Paling best bila menurun. Tak payah kayuh tapi asyik tekan brek. Merasa balik zaman kecik-kecik naik basikal BMX.


Hujung minggu ni dah nak raya AidilAdha. Aku nak ucapkan selamat menunaikan ibadah korban kepada yang bakal berkorban. Tau kan, tak boleh potong kuku rambut dan segala makneka bulu kalau nak berkorban?

Till then,


No comments: