Cari Something?

Tuesday, December 16, 2014

Pengalaman Pertama Membeli Belah di Tesco Online

It was FUN!

Ye lah, selama ni beli barang online benda-benda macam tudung ke, baju-baju ke kan. Kali ni beli barang-barang dapur. Rambang biji mata pilih itu pilih ini.

Mula macam dah OK dah. 11.50am gitu aku Checkout. Delivery slot pulak FREE. Memang A sangat.

Tup2 later on dah mula gatal jari lagi. Mujur satu-satu order tu kita boleh edit by 11pm hari sebelum barang dihantar.

So, aku godek lagi. Kali ni kira last lah.

So, pagi tadi, dok la tunggu bila brader Tesco nak datang hantar barang. Aku amik slot 10-12. Dia datang dalam 11.06am. Precise kan? Sebab dia call. Hahahaha. Excited excited pun, tak dapat la aku nak tercangak depan pintu all the time.

 Ada satu barang dia tukar sebab takde. Aku setuju je. Sebab lagi murah. LOL.

Jenuh la memunggah sebab aku tak bagi dia masuk porch. Takpe, askar kan ramai. Buat kerahan tenaga sekejap.


Verdict? Boleh buat la lagi. 



No comments: