Cari Something?

Monday, April 09, 2007

Three Stooges

:)

What more can I say? (ceh! macam iklan Celcom plak..)

We went to the clinic around 6pm+.. check urine - clear.. bila dah jumpa doc, timbang.. naik sekilo je from last month.. blood pressure, as usual, low but OK..

Scanning session..
"Yan, dah confirm dah.."
"Huh? apa yang confirm?"
"Its a boy.. you see.."
Aku tengah terkebil-kebil tengok skrin.. terkedu pun ada..
"Never mind.. we'll go to that later.. kita tengok benda lain dulu.."

Yeah, as usual jugak la.. tengok heartbeat.. tangan, kaki.. head measurement.. #3 is approximately 548gm.. setengah kilo lebih dah you..

"OK.. see that.. both legs, and that.."
Ye laa.. nampak laa.. the one yg mama23beas called as Eiffel Tower..

"So, you ada Three Stooges ha.. Do Re Mi.. Pendekar Bujang Lapuk.. apa lagi?"
Lelebih plak doc aku ni.. ketuk kang..

Masuk je keta, senyap kejap.. then, the first sentence came out from me..
"Yang, you tak marah kan?"
Hubby pandang.. and he saved me by not asking "Nak marah sbb apa?" instead he replied,
"Ala yang.. Nak marah apanya.. I tak pernah caya pun dengan doc prediction.. I selalu rasa yg ni pun lelaki jugak.."

Me? Though I didnt put high hope, but I cant deny that, ada satu perasaan jauh kat dalam2 sudut hati tu.. heeee.. astaghfirullahalazim..

Oh well, now, I need another boy to fulfil the quota kan..

"Sorang je lagi yang.. cukup 4 nak tolong usung I nanti.."

Nanti laa bebila rajin, kita tukar ticker kat atas tu jadik kaler biru ek..


20 comments

No comments: