Cari Something?

Wednesday, June 06, 2007

Macam-macam

Gua cuti agak lama.. First, sbb sepupu hubby kawin.. macam ye ye je laa aku ni kan.. padahal duduk melahu je sambil peratikan Arif.. hubby dah bagi mandat, sepanjang kenduri, aku duduk kat dalam umah Mak Lang tengokkan adik.. sesapa yang pernah jumpa Arif in person, mmg tau laa camne ketidakbolehdudukdiam si Arif ni.. Surprisingly, Amir sangat laaa independent.. ye la, despite of kita tau betapa melekatnya dia dengan abah, tp time kenduri, dia tak macam tu.. Sibuk ke hulu ke hilir dengan pakcik dia -- anak Mak Cu.. sekali sekala dia masuk umah, ala2 tengok condition aku + adik dia.. hehehe..

Ahad malam, around 9pm, makcik babysitter call.. dia ada hal kat kampung.. govt nak amik tanah umah dia sket sbb nak buat jalan. Dia mintak cuti sampai Khamis.. ngaaaaaa.. kebetulan my parents turun KL.. my mom stay sampai Isnin petang.. then, Isnin malam, in-laws pulak turun.. hari ni dapat la aku keje sbb diorang + my SIL sudi & sanggup menjaga Amir & Arif.. petang ni diorang nak balik, so, esok belum sure lagi aku keje ke idak.. kalau hubby takde hal, dia laa yg cuti..

Anyways, smalam slamat dah amik lori.. setelah dekat 2 minggu pindah barang sket2.. yet, still belum officially pindah sbb still ada a few things yg tinggal kat tempat lama.. so, gua mmg penat tahap gaban.. dengan bawak perut, tolong hubby angkat barang.. kenduri lagi.. yada yada yada.. saja nak kasik list jadik panjang :P

In 3 weeks time, my sister plak nak kawin.. insya-ALLAH gonna be 35 weeks by then.. aku takley bayangkan setinggi mana tahap melahu aku nanti.. hehe.. nasib baik buat kat dewan.. at least kalau aku dah tak larat banget, bley lepak2 kat umah..

OK lar. takat ni je dulu.. jari jemari aku dah beku plak disimbah dingin air cond ni..


7 comments

No comments: