Cari Something?

Friday, July 20, 2007

Ada lagi la..

Hola!

I'm still here.. pagi tadi masuk ofis lambat gile sbb rasa macam dah tak larat.. Malam tadi pun tak lena tido.. tido dalam pkl 10pm+ sbb nak tidokan Arif.. hajat hati nak stay-up nak layan season finale Desperate Housewives.. ni kes last Tuesday tiang lampu depan umah aku terbakar.. ala2 bunga api terpercik berbagai, terus blackout the whole area.. sampai 5 pagi orang TNB tu buat keje.. dah le parking dekat area depan2 umah, tak mati enjin sepanjang malam.. dengan panas lagi.. eh, melalut jauh la pulak :P

so, around 12.15am tu, terjaga.. tengok budak2 dah tido.. tp beg baju diorang + susu sume kat bawah lagi.. karang tetengah malam Amir + Arif nak susu laa apa la.. tak ke haru.. so, turun laa.. bukak jugak TV kot2 ada lagi DH.. time tu Gabrielle tengah nak dikawinkan dengan Victor Lang.. tp nak layan pun macam tak berapa layan.. ada benda nak kena settle kat dapur..

dam di dam dam.. naik atas, gosok baju sume.. sbb plan nak pi awal laa ke ofis.. tapi mmg aku takley tido.. 1.30pagi terkebil-kebil lagi.. eeeee.. then, agak2 terlelap gitu, 2.30pagi Arif bangun.. merengek.. eeee.. dah besar2 pun nak merengek.. cium karang!

Then, ntah pkl bpa.. Amir plak bangun.. tp time ni dah tak mampu nak tengok jam kat handset.. hehe.. sudahnya pagi tadi, alarm dok menyanyi2 pun payah nak bangun.. alarm aku bunyi default tu je.. alarm hubby la -- lagu Maroon 5 She will be Loved versi Rythmn del Mundo tu.. ya rabbi.. lepas Subuh, kejut hubby, dia pun mamai je.. then, konon2 tido balik.. dalam pada tu, hubby dok tanya -- tido balik ke yang?.. kita jawab lemah je.. "takk.." yahahaha.. tp serious tak larat..

later2 SMS Jay, "aku masuk ofis lambat hari ni.." selamba rock je macam ofis bapak kan.. adoi laa.. tup2 dapat SMS plak trigger kat kolej tak jalan.. argh.. confuse le aku.. hantu mana le ni.. tempat lain OK, satu tempat tu plak yg kantoi.. 10 pagi baru touch in.. harus le balik pkl 6pm hari ni..

OK-laa.. nak pi lunch.. lunch aku sejak mula minggu ni -- nasik putih + telur dadar.. tu je yg berjaya buatkan aku ada selera nak makan.. benda lain kalu, manjang dok terkuis-kuis.. syahdu..


8 comments

No comments: