Cari Something?

Tuesday, July 03, 2007

Yada yada yada

Angah dah slamat jadi isteri orang.. Pictures? heh.. macam biasa laa belum ada.. Aku pun dah slamat le terima adik ipar.. Yahahahaha.. adoi laa hai..

Aku, hubby, Amir, Arif & #3 sampai JB hari Rabu 27/6 pkl 8.15pm.. Teruk betul construction kat Skudai. Banyak jalan kena gali sana sini.. Sedara mara kitorang sume sesat.. Ada yg terlajak sampai Angsana.. Hehehe.. Mak ngah & pak ngah lagi best.. sesat sampai mana ntah.. Suppose, dari tol Skudai tu, 10 minit je sampai umah.. ni dah setengah jam lebih tak sampai2, mau mak aku tak risau?

Malam tu, I mean, on the 27/6 tu, mama belikan kek utk Amir.. selamat laa tiup2 lilin.. 3 kali angah nyalakan.. sbb belum sempat buat apa2, Amir dah tiup dulu.. Hubby ada laa amik video pakai handset.. kawan2 angah yg dok tolong2 malam tu, sibuk amik gamba.. aku jadi pemerhati PBB dari jauh je.. Amir & Arif dapat hadiah keta control.. Apasal Arif dapat sekali? Sendiri mau ingat.. hehehe.. tp sudahnya, sume keta tu, mmg Amir yang punya.. Heeeeee..

Apa aku nak cite dalam entry ni ek.. Aku jadik mem time kenduri? Hehehe.. Tak banyak bergerak pun.. makcik2 belah abah + nenda aku pun kata, baby nampak macam dah turun sangat.. susah aku nak berjalan.. yeah, i'm already in my 35weeks time tu.. ada yg suh urut naikkan baby.. ntah laa.. aku rasa normal je.. mmg laa sakit sket kat bawah tu kan.. adat laa orang preggy.. tp bila hubby dengar orang komen macam tu, dia pun macam risau.. Siap suh aku cuti je terus.. Sbb nampak macam tak larat bebenar.. Siap nak trade cuti dia utk aku.. amboii.. tau laa cuti dia banyak.. aku ni tinggal 16 hari je.. hehehe.. kot company tu kitorang yg punya, lain laa cite.. tengok la, next appointment Jumaat ni, aku tanya laa gynae..

OK laa.. dari tadi dok melahu.. biasa laa.. dah cuti lama.. momentum susah sket nak pick-up..

p/s: keta control Amir dah slamat terbarai hari Jumaat lepas.. tak bawak balik KL pun.. syahdu aku tengok.. Amir mmg tak reti jaga barang la.. yg ada kat umah la ni pun, keta Arif yg dah jadik hak Amir.. hmmm..

10 comments

No comments: