Cari Something?

Friday, October 05, 2007

Apa-apa je la..

Adoi la.. Bulan puasa kali ni mencabar betul.. dah seminggu le aku bukan aku yg sebetulnya.. last Friday, rajin buat cincau.. dan2 je tekak aku tak tahan.. Sabtu pagi terus perit tekak.. mak aku kata cincau tu sejuk.. aku ni plak baru lepas abis pantang bersalin.. aiii.. camtu plak.. padahal selama ni cincau kira favorite #1 tu.. sudahnya terus batuk, selsema.. pepaham je laa bila dah sakit tekak kan..

As of today, tekak tak sakit.. idung pun dah kering.. batuk je yg tinggal.. the thing I miss most -- menjerit kat budak2 tu.. Er, "most" tu, exaggerating je.. :P This is what I meant by "aku bukan aku yg sebetulnya".. yahahaha.. malam bila ntah, Arif tuang bedak atas katil.. sekali dengan Amir.. aku simply pandang diorang, amik bedak, letas atas meja.. takde sora pun.. yahahaha.. adoi laa hai.. sure budak2 ni rasa confuse kenapa ibu tak menjerit macam jeneral macam biasa..

Pagi tadi pun sama.. si Arif guna towel lepas mandi pi lap lantai.. ya rabbi.. mengucap je laa aku.. now I think, ada hikmahnya jugak la takde sora ni.. kurang sket rasa stress dalam rumah tu sbb aku dah takley jerit2 kan.. tp tu laa, yg syahdunya kalau client ofis call, suara aku dengar macam orang nak menangis.. heeeee.. seksa ooOoo..

Sedar tak sedar, ni dah puasa ke-23.. seminggu lagi nak raya.. aku cuti dari Khamis 11/10 tu, sampai le ke 21/10.. suppose nak naik keje awal.. tengok laa.. kalau makcik tak balik lama, aku naik laa keje cepat..

Semoga kita semua dipanjangkan umur oleh ALLAH SWT utk menyambut kedatangan Ramadhan yg seterusnya. Amiin..

6 comments

No comments: