Cari Something?

Wednesday, October 10, 2007

Last day @ Work

Tak sangka plak hari ni dapat chance nak express milk 3 kali.. tp tu la.. belah pagi + tengah hari payah sket nak dapat let down.. belah petang which is sat2 tadi, pergh.. apa pun, alhamdulillah.. ada rezeki ALLAH bagi utk Azri..

anyways, hari ni last keje.. esok dah start cuti.. isi borang -- cuti sampai 19/10.. tp tengok laa.. kot2 dah terbohsan terbongkang kat umah, maybe naik cepat laa kot.. ofis ni pun banyak budak2 KL.. hari Selasa pun dah ada yg start keje kalau tak silap.. heeee.. tak tau le kalau orang lain, tp aku rasa raya kali ni ala2 kurang meriah gitu.. bachelors yg selalu layan Bazar Ramadhan pun rasa macam kurang meriah..

semalam dah slamat melabur duit kat Jusco.. beli baju budak2 ni dgn abah diorang.. sampai turn aku, dah tak larat dah.. tak sampai 2 jam shopping dah pancit.. aiyoooOo.. tp sempat jugak laa bagi hint kat hubby -- aku nak baju kurung kat SI.. senang nak nyusukan si Zeri (ni style Amir panggil Azri, okkay..) hari ni hubby bz plak kat luar sehari suntuk.. hopefully esok sempat laa pi masa on the way balik PD.. harap2 ada lagi size + corak yg aku berkenan.. hehehe..

Oh yes, aku raya PD tahun ni.. raya ke-3 insya-ALLAH nak balik Sabak Bernam.. This is our 5th raya celebration lepas kawin.. 1st raya -- preggykan Amir.. 3rd raya -- bersalinkan Arif.. 5th raya -- sudah ada Zeri.. heeee..

ok-lah.. aku still ada keje nak kena buat.. so, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin..

Semoga selamat semuanya pergi & balik, amiin..

p/s: Za, aku dah dapat kad raya kau smalam.. kelllassssss.. Thanks fren!

pp/s: Sapa nak donate organ? Sign up >>> kat sini

4 comments

No comments: