Cari Something?

Tuesday, November 27, 2007

Compromise

...

I need a break. Aku rasa dah suffocate gila dengan current workload.

Last week, memory card aku kaput. Habis la gamba Amir, Arif, Azri sume, videos - birthday Amir, Arif gelak masa baby, songs from Letto :P Grey's Anatomy theme yada yada yada. Ring tone handset aku pun bunyi primitif gila.. yaaaaaahahaha.. sedihnya.. sadisnya.. ada cara nak recover balik tak?

Anyway, malam tadi, hubby kuar dengan member lama. Whilst Azri dok tengok abang2 dia melayan XboX, aku pun sibukkan diri le kat dapur.. dah sudah berbagai, aku pi la depan..

Check handset - "Eh, dah 9.02pm.." (rumah aku takde sebijik jam pun kat dinding.. how's that?)

Despite being a mother of 3, aku still gedik nak tengok cerita Dunia Baru :P last week dah terlepas. Tapi since Amir tengah layan game, so, aku rasa peluang nak layan TV sangat la tipis.. but heck, aku try jugak..

"Mey, ibu nak tengok TV la.."
"Ibu nak tengok TV? jap eh.. Amir abiskan ni.."

What? Hahaha.. sungguh tak ku sangka.. all this while, mmg aku takkan dpt chance punya.. being "Amir", mmg ikut kata dia je laa kan..

so, within seconds, dan2 Bart Simpson masuk air then kena tembak by lil Krusty.. Game's Over.. dia terus tutup XboX, tutup benda2 yg patut ditutup.. then tukar mode from Video to TV.. pergh, layan aku macam mem besar tu.. siap carikan remote TV bagi kat ibu :P

so, merasa la aku layan Dunia Baru sampai habis.. ihiks..

Later, bila hubby balik, aku pun cite laa.. sungguh lakiku tak percaya.. boleh?

Haha.. anak bujang aku dah besar wei.. Tak lama lagi bley sunat!

p/s: Azri dah 8.15kg masa timbang 4 mths.


16 comments

No comments: